hore
SK | DE

KDE ZAČAŤ PRI PLÁNOVANÍ CIEĽOV WEB STRÁNKY?

 

 

Pre vysvetlenie tohto článku stačí výrok: „Namierte to na mesiac! Takto dosiahnete hviezdy.“

 

Avšak túto tému rád načrtnem z bližšieho hľadiska.

 

Najprv si položme otázku: „Prečo sú dôležité ciele www stránky?“

 

Pretože bez nich sa dá ťažko dosiahnuť úspešný marketing na internete, ktorý Vám prinesie požadované výsledky. Celý tento proces sa začína u Vás samotných. Poznajte najprv samých seba a Vašu firmu.

 

Silné stránky – to sú tie, ktoré dávajú rýchle a účinné riešenie pre Vášho zákazníka

 

Slabé stránky – to sú tie, ktoré nedávajú rýchle a účinné riešenie pre Vášho zákazníka

 

Príležitosti – kde vidíte, cítite prúdenie vo Vašom segmente. Kde sú tie slabé stránky trhu, v ktorých ste dobrý, ale ešte tam nie ste

 

Riziká – to sú tie stránky podnikania, kde vidíte ohrozenie. Kde môže nastať problém vo Vašom podnikaní, či už z dôvodu Vašej nepripravenosti, alebo z dôvodu že konkurencia sa zlepšuje, alebo z dôvodu že zákazníci sú čím ďalej vynaliezavejší a nepotrebujú Váš produkt.

 

Potom spoznajte svoj trh. Zámerne nepíšem konkurenciu. Pretože na trhu môžete nájsť aj partnera, ktorý sa zaoberá podobnou tematikou, avšak nerobí to čo vy. Pozrite si iné www stránky vo Vašom obore. Môžete s ním nadviazať spojenectvo a navzájom sa odporúčať, ale majte prehľad aj o konkurencii čo robí, čo nerobí a ako to robí.

 

Následne si vytvorte popis Vášho typického klienta, Vašu cieľovú skupinu. Dajte si otázky aké sú ich slabé a silné stránky? Aké majú problémy? Ako im môžete pomôcť vyniknúť? Ako im môžem zjednodušiť život? Ako viete vyriešiť ich problém?

 

Do tejto analýzy si zakomponujte aj odpovede na otázky:


V čom ste lepší ako konkurencia?
V čom ste iný ako konkurencia?
Aký je Váš prínos pre zákazníka, čo je to, čo bude mať z Vás, keď bude s Vami spolupracovať.

 

A na základe výsledkov by ste mali vedieť, čo potrebujete komunikovať na www stránke, pre koho to budete komunikovať, akým tónom budete komunikovať, čo všetko budete pokladať za úspech na Vašom webe, keď to zákazník spraví.

 

Od týchto výsledkov sa bude odvíjať aj samotný dizajn internetovej stránky a výber prostredí pre komunikáciu so zákazníkom a tiež samotné nástroje, ktoré použijete pre viditeľnosť webu a jeho schopnosť šírenia sa.
Čiže, celý on-line marketing.

 

Na dnes to je všetko, teším sa na ďalší článok.

S pozdravom Mikuláš Halász

 

 

PRECHÁDZATE NA NOVÚ DOMÉNU? AKO SA TO PREJAVÍ VO VYHĽADÁVAČOCH?

KONCEPT OBCHODNÍK 24/7

SOCIÁLNE SIETE VO FIREMNÝCH PROCESOCH

 

Na záver Vám chcem odporučiť sedem dielny e-mailový seriál
O online marketingu zdarma

 

Kde sa dozviete: Na čo sú dobré ciele web stránky,

 

čo všetko treba analyzovať,

 

ako ovplyvniť výsledky vo vyhľadávaní,

 

ďalej získate typy a rady odkiaľ môžete získať zákazníkov,

 

potom sa dozviete aké triky sa používajú na získavane kontaktov

 

a tiež to, na čo si dávať pozor v on-line marketingu.

 

Vložte svoje údaje